esmaspäev, märts 26, 2007

Start

Blogi alustamiseks olen hoogu võtnud ligi aasta ja oma õnneks avastasin, et enne pulmi registreeritud aadress endiselt mulle reserveeritud on. Suuri mõtteid ja seiklusi ma kallitele lugejatele ei tõota. Pigem usun, et blogist saab pisike märkmik minu enese ja kõige lähedasemate jaoks.

Õigupoolest pole marsruudi kodu-töö-kool-töö-kodu vahel seiklusteks aegagi. Loodan väga, et unistus juulis Kuningannamaale minna täitub ja siis on ka rohkematest asjadest jutustada, kui sellest, mis ma hommikuks sõin. (Sõin muide vanaema tehtud pasteediga kuklit, kirjeldamatult maitsev kraam ;)

Ja õhus on kevadet! Pulmahooaeg hakkab tuure koguma, Narva mnt. ühiselamust on mööda tuututanud päris mitu autorongi, töökoha aknast avaneb pruutpaariline vaade Jaani kirikule ja koduteele jääva Botaanikaaia parkla on sageli valgete siidilintidega autosid pungil täis. Oeh, ütlemata romantiline värk isegi minusuguse kogenud abielunaise jaoks... ihihi

Kuna mul kevade ja ilusate inimeste pildistamiseks isiklikku fotokat pole, siis illustreerimise eesmärgil lisan väga toreda pildi eelmisest aastast. Minu kolm lemmik-kaunitari!

2 kommentaari:

Remka ütles ...

Vahva! Viimaks ometi...

Remka ütles ...

Kolm jah, aga minaa? :D